Prodajni alati: Prodajna inteligencija
U prethodnom članku smo pisali o CRM aplikaciji koja je broj jedan u upravljanju kontaktima, odnosno vašim prodajnim prilikama.
Prodajna inteligencija
Iako zvuči čudno, ali informacije o tržištu iliti prodajna inteligencija je neophodna. Bez informacija, odnosno prodajne inteligencije nema rješavanja nikakvog niti ničijeg problema. Prodaja je pružanje mogućnosti da klijentu riješimo problem proizvodom ili uslugom koju prodajemo.
Da bismo to uspješno mogli moramo imati prave informacije i o klijentima i o njihovim problemima.
Prodajna inteligencija odnosi se na širok spektar tehnologija koje pomažu prodavačima u pronalaženju, praćenju i razumijevanju informacija o svakodnevnom poslovanju potencijalnih i postojećih klijenata.
To mogu biti podaci o klijentima i njihovim zaposlenicima, njihovim proizvodima i uslugama, njihovim kupcima, njihovim poslovnim ciljevima, prošlim transakcijama, vremenima kupnje. Praćenje ove ili još veće količine podataka može biti moguće unutar softverske aplikacije, za što nam je najbolji već spomenuti CRM.