Auditiranje
Ova usluga usmjerena je na provođenje audita druge strane (usluga auditiranja klijentova dobavljača), te audita prve strane (provođenje unutrašnjih audita, tzv. Internih audita u organizacijama klijenata). Glavni cilj ove usluge je u prvom redu staviti auditorsko iskustvo na raspolaganje partnerima i klijentima, radi dobivanja kvalitetnih povratnih informacija o rezultatima provedene procjene auditiranog sustava, rješavanja reklamacija, utvrđivanja uzroka nesukladnosti i rješavanja popravnih radnji, usklađivanje aspekata okoliša sa zakonskom reglativom.
Također, prednost ove usluge je auditiranje sustava koji često budu auditirani od strane kupaca (najčešće inozemnih), kada sustav podliježe znatno jačoj provjeri od samih zahtjeva pojedinih sustava, a radi se o auditu proizvoda. Zato je bitno istaknuti da audit proizvoda prema specifikaciji kupaca ima vrlo značajno mjesto u procesu auditiranja.